10.8.2010

3.8.2010

Solay:n Suomenlinna retki

Milloin: 7.08.2010

Kellonaika: 14.30

Kokoontumispaikka: Espan puiston suihkulähde (kauppatori)
Matkustaminen: Lähdetään yhdessä kello 14.45 lähtevällä lautalla kauppatorilta. Jos sinulla on
Helsingin-sisäinen lippu, lautaan ei tarvitse ostaa erikseen lippua. Muuten, Aikuisten meno-paluu
lipun hinta on 3,80 e ja lasten (7-16 v.) 1,90 e.
Mitä mukaan: Omat eväät, juomat ja alusta (esim. lakana). Jos pelikortteja ja muuta pelejä löytyy
kotoa, niin ota ne myös mukaan!

Ohjelmassa: Vapaata illanviettoa, syömistä ja pelailemista.
http://www.suomenlinna.fi/

Ilmoittaudu viimeistään
torstaina
05.08.2010
solaysolay@gmail.com


Huom! Jos sataa, niin joudumme peruuttamaan reissun. Tämän takia on tärkeää ilmoittautumisen
yhteydessä antaa myös puhelinnumerosi.

Nähdään ensiviikon lauantaina, Insha Allah!

Solay:n hallituksen puolesta,